NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

Inwestycja w młodzież – startuje innowacyjny obóz naukowy dla uzdolnionych polskich nastolatków

2021-07-19 11:00:00
Responsive image

18 lipca rozpoczął się obóz 7. obóz ADAMED SmartUP dla młodzieży utalentowanej w obszarze nauk ścisłych i przyrodniczych. Jego uczestnicy nauczą się m.in. programowania robotów i szycia chirurgicznego oraz samodzielnie przeprowadzą ciekawe eksperymenty chemiczne.

Od lodowej kanapki do multisensorycznej przyjemności

2021-07-23 10:55:00
Responsive image

Choć do zjedzenia lodów nie trzeba szukać specjalnego uzasadnienia, to (18 lipca) Dzień Lodów i półmetek akcji są dobrą okazją, aby poświęcić im nieco więcej uwagi. Szczególnie jeśli spojrzeć na liczby, a te wskazują, że w maju br. sprzedaż lodów za ostatnie 11 miesięcy osiągnęła wynik 3 110 mld zł, co oznacza wzrost na poziomie 7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłych latach . Polacy lubią lody, szczególnie mając do wyboru bogatą ofertę smaków, dodatków czy form podania. Czy tak było zawsze? I jak przez kolejne lata, wraz ze zmianami gospodarczymi i postępem technologicznym zmieniły się lodowe upodobania? Z odpowiedzią na to pytanie przychodzą eksperci firmy Wedel, którzy sukcesywnie rozwijają portfolio mroźnych słodkości.

Lody już nie tylko dla ochłody, czyli wiodące trendy w branży

2021-07-23 10:48:00
Responsive image

Celebrowanie okazji i dostarczanie sobie przyjemności, wyrafinowana przekąska, multisensoryczne doświadczenia. Maksyma „lody dla ochłody” wydaje się być dziś dalece niewystarczająca, bo lody z typowo letniego przysmaku pretendują do deseru serwowanego nie tylko w upalne dni. Trendy kształtują potrzeby konsumenckie, którymi podążają technolodzy z działu R&D firmy Wedel, która kolejny rok z rzędu prezentuje szeroką ofertę mroźnych czekoladowych słodkości.

Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

2021-06-30 13:59:00
Responsive image

Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów.

Niewyraźne widzenie psuje widoki na wakacje. Jest szansa, by to zmienić podczas Wielkiego Badania Wzroku

2021-06-30 10:59:00
Responsive image

Statystyki dotyczące pandemii skłaniają do planowania letnich aktywności. Zdrowotne konsekwencje społecznej izolacji nie znikną jednak wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń. Vision Express w specjalnej sondzie sprawdziło, w jakiej kondycji u progu lata jest nasz wzrok. Wnioski nie są pocieszające: 48% z nas ma już teraz spore zaległości w badaniach wzroku, 54% skarży się na trudności z czytaniem, a 53% w związku z pandemią odczuło pogorszenie jakości widzenia. Odpowiedzią na te problemy może być specjalna letnia edycja kampanii Wielkie Badanie Wzroku.

Kolekcja Euphoric Youth od UNOFFICIAL – osłoń oczy, pokaż twarz

2021-06-08 07:00:00
Responsive image

Promienie słońca, których wielu z nas wyczekuje z wielkim utęsknieniem, zapewniają nie tylko świetne samopoczucie i wakacyjny nastrój. Intensywne słoneczne światło pozwala też zaprezentować swoją letnią stylizację w pełnej krasie. Zwłaszcza jeśli zwieńczą ją przeciwsłoneczne okulary z kolekcji Euphoric Youth od UNOFFICIAL.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: