18 lipca rozpoczął się obóz 7. obóz ADAMED SmartUP dla młodzieży utalentowanej w obszarze nauk ścisłych i przyrodniczych. Jego uczestnicy nauczą się m.in. programowania robotów i szycia chirurgicznego oraz samodzielnie przeprowadzą ciekawe eksperymenty chemiczne.
Choć do zjedzenia lodów nie trzeba szukać specjalnego uzasadnienia, to (18 lipca) Dzień Lodów i półmetek akcji są dobrą okazją, aby poświęcić im nieco więcej uwagi. Szczególnie jeśli spojrzeć na liczby, a te wskazują, że w maju br. sprzedaż lodów za ostatnie 11 miesięcy osiągnęła wynik 3 110 mld zł, co oznacza wzrost na poziomie 7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłych latach . Polacy lubią lody, szczególnie mając do wyboru bogatą ofertę smaków, dodatków czy form podania. Czy tak było zawsze? I jak przez kolejne lata, wraz ze zmianami gospodarczymi i postępem technologicznym zmieniły się lodowe upodobania? Z odpowiedzią na to pytanie przychodzą eksperci firmy Wedel, którzy sukcesywnie rozwijają portfolio mroźnych słodkości.
Celebrowanie okazji i dostarczanie sobie przyjemności, wyrafinowana przekąska, multisensoryczne doświadczenia. Maksyma „lody dla ochłody” wydaje się być dziś dalece niewystarczająca, bo lody z typowo letniego przysmaku pretendują do deseru serwowanego nie tylko w upalne dni. Trendy kształtują potrzeby konsumenckie, którymi podążają technolodzy z działu R&D firmy Wedel, która kolejny rok z rzędu prezentuje szeroką ofertę mroźnych czekoladowych słodkości.
Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów.
Statystyki dotyczące pandemii skłaniają do planowania letnich aktywności. Zdrowotne konsekwencje społecznej izolacji nie znikną jednak wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń. Vision Express w specjalnej sondzie sprawdziło, w jakiej kondycji u progu lata jest nasz wzrok. Wnioski nie są pocieszające: 48% z nas ma już teraz spore zaległości w badaniach wzroku, 54% skarży się na trudności z czytaniem, a 53% w związku z pandemią odczuło pogorszenie jakości widzenia. Odpowiedzią na te problemy może być specjalna letnia edycja kampanii Wielkie Badanie Wzroku.
Promienie słońca, których wielu z nas wyczekuje z wielkim utęsknieniem, zapewniają nie tylko świetne samopoczucie i wakacyjny nastrój. Intensywne słoneczne światło pozwala też zaprezentować swoją letnią stylizację w pełnej krasie. Zwłaszcza jeśli zwieńczą ją przeciwsłoneczne okulary z kolekcji Euphoric Youth od UNOFFICIAL.